baranbaran، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

باران کوچولو

نظرات (4)

arsalan
24 تیر 90 0:01
sallllllllllllllam baran joon . bozorg shodi azizam . che khoshgel shodi !! be mamanet begoo bazam ax azat bezare . boooooooooooooooooooooooooossssssss
مامان باران
24 تیر 90 18:20
سلام اسم دخترم باران هست میخوام وبلاگهایی که به اسم باران هست رالینک کنم شما را لینک کردم من هم لینک کنید با تشکر شاید روزی همه باران ها در یک روز همدیگر را ملاقات کردند.......
دایی
13 مرداد 90 0:26
سلام عزیزم ، خوبی باران جونم ؟ ماشالا بزرگ شدی ، عکسهات خیلی خوشمزه شدن ،، الان من خیلی دورم ولی بزودی میام ،، نمیدونم بخورمت ،، ببوسمت یا گازت بگیرم !!! خیلی خوشبازه باید باشی،،، خیلی دوست دارم عزیزم ،، مثل اسمت به زندگیمون لطافت دادی ....
fatemeh
13 مرداد 90 19:57
elahi mahsa fek konam mesle khodet arooooommmeeeeeee. gaz gereftan dare